Hakan ATALAY / Teknik Direktör & Webmaster
#Komşunun Hacettepe'den mezun profesyonel temsilci çocuğu... H’si büyük.
#eFeX09
Hacettepe University
Hakan ATALAY'ın Kişisel Sitesi Nevşehir’e Kontra Atak Yapmak Gerek Bazen

Nevşehir’e Kontra Atak Yapmak Gerek Bazen

Merhaba arkadaşlar, malum sebeplerden dolayı yarıda kalan, lakin söz konusu vatansa gerisi teferruattır düşüncesiyle yarıda kesmek zorunda olduğum tatilimden sadece Nevşehir ayağını ele almak istedim bu yazımda.

2 gece 3 günlük süren ailemle beraber safranlı lokum tadında ki saatlerimden ufak kareler ve bazı öneriler yapmak istiyorum sizlere. Ben yazarken tekrar tekrar duygulandım, umarım bir gün sizlerinde yolu bu güzel şehre düşer…

Öncelikle benim kalacak yer bulma gibi bir problemim yoktu. Eksik olmasın ailem gibi olan dostlarım krallar gibi çok lüküs bir şekilde beni ağırladılar. Lakin şehrin merkezinde uygun fiyatlı nezih bir kalacak yer arıyorsanız sizlere tavsiyem Hotel Seven Brothers. Bunu hop bi cebimize atalım.

E kalacak yeri hallettik değil mi ? Karnımız mı acıktı ? Şeflerin şefi Yasin Bey’in yanına gitmemiz gerekiyor. Üniversiteye doğru ufak yol alıp Modd Café’de yiyeceğiniz yemeği de tatlıyı da “abi bana bırak diyen bir şefe” söyleyin. Söyledikten sonra geriye kalan tek şey sizin psiko motor becerilerinize kalmış 😛 Afiyetle yemeniz gerekiyor. Tabi şefin efsanevi dostları Mehmet Usta ve Şevket Bey’in hakkını da vermemiz lazım :A

Hop midemize gerekli ilgi ve ihtiyacı gösterdikten sonra, ufaktan doğal güzelliklerin tadını çıkarmaya başlamak gerek değil mi ? En yakın mesafe de ki Uçhisar Kalesine doğru yol almakta fayda var. Kalenin ufak tırmanma zorluğu ponçik bünyenizi minnacıkta olsa hırpalasa da sonunda göreceğiniz manzara karşısında iyi ki buradayım dedirten cinsten olacaktır. Tabi bu profesyonel manzarayı ölümsüzleştirmek için, profesyonel bir fotoğrafçı arkadaş lazım size. Kendisi Nevşehir’in en profesyonel haber ve fotoğraf organizasyoncusu Saltuk Buğra Öztürk. En kısa zamanda açacağımız bir web site ile o mükemmel fotoğraflarının yayını sizlerde göreceksiniz. Tabii profesyonelce benim fotoğraflarımı da çekmeyi ihmal etmedi, zaman zaman o fotoğraflara da yer vereceğim. Deklanşörüne sağlık diyorum her şey için.

E kaleyi gezdik, bu güzel beldede çok tatlı peri bacalı konseptli alışveriş yapabileceğimiz mağazalar mevcut. Ama içlerinden bir mağaza benim için çok özel. Old Stone House. Tamamen kendine özel tasarımıyla dizayn ettiği mağazasında sizleri güler yüzü ve hoş sohbetiyle Ahmet Arısoy bekliyor olacak.  Verdiğim linkte birkaç ürün görseli, adres tarifi ve bana hediye ettiği ürünler bulunmaktadır. Muhakkak ziyaret etmeniz dileğiyle…

Beni orada kendi evimde gibi hissetiren, profesyonelce ağırlayan bütün dostlarıma sonsuz teşekkürler… Bolu Bey’i Bulut’a ve batan kardeşim Kazım’a da selamlar..

 

Bir Yorum Yapın